Suuri tuottavuuspalkinto 2018

Tytäryhtiömme Ruotsissa on voittanut suuren tuottavuuspalkinnon
Suuri Tuottavuuspalkinto on pohjoismainen tavarantoimittajapalkinto, joka on perinteisesti jaettu joka toinen vuosi pidettävillä Göteborgin Kunnossapito-messuilla (Underhållsmässan) vuodesta 1990 alkaen. Svenskt Underhåll-keskusorganisaatio nimittää ja esittelee arvostetun kiertopalkinnon voittajan.

Tytäryhtiömme Ruotsissa on voittanut suuren tuottavuuspalkinnon

PALKINTO

Palkinto on tavarantoimittajapalkinto, joka on tarkoitettu huomion kiinnittämiseksi ylläpitopanostuksiin, joiden myötä ostajien kannattavuus on parantunut. Kunnianosoituksen tarkoituksena on innostaa sekä tavarantoimittajia, että ylläpidon ostajia konkreettisesti havaitsemaan ylläpidon hyöty taloudellisin termein, levittää tietoa kannattavasta ylläpidosta ja kiihdyttää tavarantoimittajien ja alan kehitystä.

ARVIOINTIKRITEERIT

Kannattavuutta parantavilla ominaisuuksilla on suurin painoarvo arvioinnissa, mutta tuomaristo arvioi myös visionäärisen uuden ajattelun tasoa ja kehitystyön toteutusta sekä ympäristövaikutuksia. Uusia ideoita ja innovaatioita priorisoidaan näin ollen olemassa olevia ratkaisuja korkeammalle. Arviointi perustuu todellisiin saavutettuihin ja asiakkaan todentamiin tuloksiin. Useimmilla ylläpitotoimenpiteillä on myös positiivinen vaikutus ympäristöön ja siksi myös ympäristöseurausten arviointi arvostellaan.

TUOMARISTON PERUSTELUT

”Toimittaja on osoittanut yksityiskohtaisesti pysyviä säästöjä käyttö-, huolto- ja ylläpitokustannuksiin, energiankulutukseen sekä uudelleeninvestointeihin eri asiakkailla. Toimittaja on voinut osoittaa, että heidän asiakkaansa tuottavuus paranee ja kannattavuus lisääntyy pitkällä aikavälillä. Tulokset on todennettu asiakkailta selvityksestä jossa oli suuri määrä referenssikohteita”.

Lisätietoja >

Ei magiaa vaan puhdasta fysiikkaa