Bauer Watertechnology tarjoaa ratkaisuja, jolla voidaan lisätä käyttövesi-, lämmitys- ja ilmastointijärjestelmien käyttöikää huomattavasti.

Bauer Watertechnology Oy:n toimitusjohtaja vaihtui

Bauer Watertechnology Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty 2.10.2017 alkaen Lauri Leskinen.

Yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty 2.10.2017 alkaen Executive MBA, Lauri Leskinen. Leskinen vastaa toiminnan laajentamisesta ja liikevaihdon kasvusta. Leskinen on toiminut aiemmin muun muassa Are Oy:n kaupallisena johtajana, OOO Aren toimitusjohtajana sekä ulkomaan toimintojen johtajana Solemo Oy:ssä.

On hienoa päästä työskentelemään kasvuyhtiössä ammattitaitoisen henkilöstön kanssa, vaikuttavan teknologian parissa. Otan tehtävän vastaan nöyränä ja täynnä intoa. Tulemme kasvamaan ja laajentumaan sekä Suomessa että ulkomailla, kertoo Lauri Leskinen. Kasvupotentiaalimme takaa se, että tuotteemme ja osaamisemme kiinnostavat laajasti.

Bauer Watertechnology Oy:n yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja Veikko Timonen jätti lokakuun 2017 alusta lähtien toimitusjohtajan operatiiviset tehtävät. Hän jatkaa yrityksessä hallituksen puheenjohtajana.

Toimitusjohtaja Lauri Leskinen
lauri.leskinen@bauer-wt.com

Hallituksen puheenjohtaja Veikko Timonen
veikko.timonen@bauer-wt.com